Onze dienstverlening berust op kennis, ervaring en gunstige tarieven.
Dit geldt voor alle administratieve en belastingadviezen en diensten aan ondernemers en particulieren.

Direct en persoonlijk contact met zo weinig mogelijk eigen inspanning voor onze  klanten. 
Altijd met zorgvuldige afstemming op branche en persoonlijke situatie. 

Advisering en dienstverlening professioneel, flexibel en met unieke condities, ook voor de startende en kleine ondernemers in het midden- en kleinbedrijf en de vrije beroepen.

 
 

                                    Ondernemers Organisatiepraktijk

Juridische, fiscale en administratieve organisatie bij het starten van een onderneming (eigen bedrijf of beroep)
- juiste rechtsvorm kiezen, eenmanszaak, maatschap, vennootschap onder firma (VOF), besloten vennootschap (BV), stichting.
- registratie Belastingdienst voor de verschillende belastingonderdelen
- beoordelen starters-, zelfstandigen- en meewerkaftrek, vrijstellings-, subsidie- en investeringsregelingen

- financiële administratie opzetten, inrichten en verwerken
- investeringen, huisvesting, auto en transport, verzekeringen, tarief berekening
Bij al deze werkzaamheden kunnen wij u helpen of die geheel uit handen nemen

Organisatie van een bestaande onderneming (bedrijf of vrij beroep) 
- (her-)inrichten financiële- en loonadministratie, in- of extern
- fiscale analyse,  bespreken, verbeteren van ondernemingsresultaten
- overige fiscale periodieke, jaarlijkse en incidentele werkzaamheden


Advisering en begeleiding (vaker nodig dan gedacht....)
- fiscaal juridische bedrijfsvoering doorlichten, reorganiseren naar firma, maatschap, bv

- bedrijfscapaciteit uitbreiden met investeringen, personeel of onderaanneming
- onderneming staken of overdragen, oudedagvoorziening
- bedrijfsresultaat en belastingsituatie opnieuw beoordelen
- financiële- en btw administratie veranderen of verbeteren
- meer- of juist minder eigen inspanning voor administartieve werkzaamheden
- de opgelopen accountants- en/of administratiekosten terugdringen
- algemeen meer of betere fiscale advisering en begeleiding


Indien mogelijk, stellen wij voor u een "all inclusive"  taken- of servicepakket samen, inclusief onbeperkte support.
Deze pakketten zijn gebaseerd op een Flexibel Inspannings Overeenkomst (FIO). U maakt naar behoefte gebruik van de mogelijkheden die het pakket biedt. U betaalt dus nooit meer dan dan wat u nodig heeft. Ideaal voor kleine en voor startende ondernemers.
U weet waar u aan toe bent en onze kennis en ervaring komen ruimschoots tot hun recht.
Wij beseffen ook dat uw bedrijf, dus uw werk en inkomen, één van de belangrijkste zaken in uw leven zijn.
Of u nu een bedrijf gaat starten of al langer ondernemer bent, het is altijd belangrijk dat u een betrouwbare en deskundige partner heeft die met u meedenkt en aandacht voor u heeft. Bij onze praktijk is het beheer van uw fiscale en financiële rechten en plichten in goede handen. Dus kunt u zich volledig concentreren op uw bedrijf of beroep.

Meer weten of een afspraak maken voor een vrijblijvende en kostenkoze afspraak? Vul het contactformulier in of stuur een e-mail.

Logo transparant 125

 

Adres

Nieuw adres per 1-10-2021 !
Hoofdweg 163-B
8474 CD  Oldeholtpade

Contact

(M) 06 28703030
(E) info@jansen-belastingpraktijk.nl
(W) www.jansen-belastingpraktijk.nl

Bedrijfsgegevens

Register Belastingadviseurs 
Handelsregister KvK nr.  82.60.29.13
Omzetbelasting  NL001218230B10